Friday 1 February 2013

satu : mula!

perkara nak membina semula komitmen dengan arena blog ni bukan main-main punya hal. makan berminggu juga aku memikirkan berapa jauh kemahuan mahu berkomitmen sebegini macam masa dahulu. makan beratus juga duit poket sampai ke Kelantan sana memikirkan hal yang sebenarnya tidak rumit langsung bagi sesetengah daripada kalian.

 setelah mengeluarkan otak dan merendam dalam cecair clorox bercampur air paip yang sudah tidak berkarat, lalu terus diletakkan semula di dalam tempurung kepala ini tanpa lupa menyembur haruman sitrus dengan nawaitu supaya kesegaran kekal lama... maka ini hasilnya.

  "cerita tidak menarik"

 aku kira ada moleknya aku bagi peringatan terlebih dahulu. bila aku khabarkan 'cerita tidak menarik' , itu bermakna memang betul-betul tidak menarik. tidak menarik yang jatuh ke tahap ekstrem punya tidak menarik.

 jadi, sekali kalian telah sampai ke sini lalu berlaku perubahan emosi dari ceria ke muram duka, dari matahari ke mendung, itu adalah atas tanggungjawab kalian tuan punya diri. jangan gigih nak komplen ke aku. kahkahkah.



 ok. patutlah rasa lain macam, gua pakai 'aku' rupanya.

3 comments:

kalu terer sangat, cuba taip tutup mata. kita tengok jadi menda.